Communicatie: omgaan met (moeilijke) klanten (T3)

augustus, 2019

29aug08:3016:30Opleiding afgelopenCommunicatie: omgaan met (moeilijke) klanten (T3)

Meer

Cursusdetails

De chauffeurs op een praktijkgerichte manier informatie verschaffen en ervaringen laten uitwisselen. De deelnemers door middel van rollenspelen beter leren communiceren en omgaan met hun eigen stress. De deelnemers leren dat door een preventieve attitude mogelijke moeilijke agressiesituaties kunnen worden voorkomen en een adequate houding aanleren in geval van incidenten.

Theorie:

  • Drijfveer van moeilijke en agressieve klanten
  • Preventieve houding om agressies te voorkomen
  • Hoe omgaan met moeilijke klanten
  • Hoe omgaan met stress

Praktijk:

  • Methodieken: er wordt o.a. via rollenspelen gewerkt

Tijd

(Donderdag) 08:30 - 16:30

Locatie

Kasteel van Rumbeke

Moorseelsesteenweg 2

Inschrijven

Tickets zijn niet langer beschikbaar voor deze opleiding

X